E-ITSPEA 5: Tarzan suurlinnas: võrgusuhtluse eripäradest

Jaga oma teadmisi

Üks Virginia Shea käsk, millega ma kõige rohkem kokku puutunud Internetis on tema kuues käsk "Jaga oma teadmisi". Varemalt suuremat osa minu ajast ma veetsin "World of Warcraft" mängimas. Asi oli nii, et selleks, et olla edukas sa pead mängima tiimis, kus kõikidel inimestel on erinev tase ja kogemus. Järelikult, kõik õpetasid teine teist ning lõid erinevaid foorumid ja YouTube kanalid, kus jutustasid, kuidas saada paremaks mängijaks või jagasid oma teadmisi, sellest kuidas on efektiivsem uut ülesannet läbi käia. 

Minu kogemusest rääkides, mina ise aitasin palju inimesi, kellega ma olin ühes meeskonnas, kuidas paremalt oma rolli täita või tutvutasin neid minu rolliga. Oli ka palju olukordi, kus me kõik koos avastati uut osa ajaloost ja aitasime teine teist ülesannet teha ning tegi ka videot, kuidas me said seda ülesannet teha või kuidas me jõudsime seda ajaloo osani. aga, kuna see oli ikkagi mäng, kus sa tahad olla kõige parem, siis mitte kõik saladused oli jagatud uue osa algusel, vaid natuke aja pärast, ja selle  pärast oli tarvis täiendada ka esimise virginia shea käsku ja jätta inimesena ning mõtelda ka sellest, et inimestel ei või olla aega midagi seletada või soovu just sinuga rääkida, kuna sa oled ebaviisakas nendega.



Комментарии

Популярные сообщения