E-ITSPEA 3: Uus meedia...?

 

Uue meedia mõju traditsioonilisele meediale

Uus meedia muudas meie juurdeminekut informatsiooni saamiseks nii positiivseks kuid ka negatiivseks.

Esiteks, pöördume meie tähelepanu uue meedia posiitvse mõju traditisioonilisele meediale. Uus meedia lubas meile saada uudiseid väga kiiresti, kuna praegu ei ole vaja oota kuni ajalehe trükkini, sest nendel on oma veebilehed olemas. Veel üks uue media eelis seisneb selles, et kõik reklaamid on suunatud ehk nende materjal on just nendele inimesele, millele see kõige paremini sobib ja selle andmete analüüsimis tavameedia saab järeldada, kas nende reklaam on asjakohane või mitte ja sellega kasutada oma ressurssid mõitlikumalt.

Kuigi uus meedia mõjutab ta traditsioonilist meediat ka negatiivselt. Enne uue meedia ilmumist igapäevane informatsiooni hulk oli väiksem ja usalduväärsem, kuna praegu uudiseid on palju ja mitte kõik läbitud põhjalikku kontrolli ajahäda tõttu. Sellega pälju inimese usaldavad nii nimetatud võltsitud uudiseid. Veel liiga palju informatsiooni olemise pärast inimesed mitte alati saavad leida vastuseid oma küsimustele või leiavad vale infot.


Kasutatud allikad:

https://www.absolutestudios.com/2014/12/23/traditional-media-balancing-effect/ 

https://elar.urfu.ru/bitstream/10995/54431/1/iurp-2017-168-01.pdf

Комментарии

Популярные сообщения